Yükleniyor...
Marka veya kurumun son kullanıcı ile buluşma noktası olarak da değerlendirilebilecek olan bu yapıdaki herhangi bir hata ve eksikliğin marka aleyhine olacağı ifade edilebilir. Böylesi bir durumda hiçbir marka kurumsal sayfasında olumsuzluk ve eksiklik istemez. Peki, bir web sitesini kurumsal yapan nedir? Markalar neden web sitelerini kurumsallık bakış açısı ile dizayn eder?
Sosyal medya içerik üretimi için öncelikle hedef kitle analizi yapılmalıdır. Kime hitap edeceği ve nasıl hitap edeceği belirlenmelidir. Belirlenen kriterlere göre oluşturulacak içerikleri teknik kriterlere uyumlu hale getirmek gerekir. Teknik kriterlerin sağlanmasıyla içerik paylaşıma hazır hale gelir.
Fabrika tanıtım filmi ya da ürün reklam çalışmaları markaların, işletmelerin, fabrikaların pazarlama stratejilerinden biri haline geldi. Hizmet verilen alanda çalışma ve üretim koşullarını gösteren, yenilikçi teknolojiyi hedef kitleye aktaran fabrika tanıtım filmi, firmaların kurumsal yönünü de desteklediği için önemlidir.
Logo, kelime veya kelimelerle oluşturulan, dijital ya da basılı olmak üzere hemen her alanda kullanılabilen simgelerdir. Amacına göre işletme, kurum veya kişiyi temsil eden logo tipografiktir.
Afiş markaların gerek bilinirliğini arttırma gerekse de müşteri kitlesini geliştirme gibi amaçlarla başvurduğu afiş yöntemi, istenilen mesajı geniş yelpazede bir topluluğa duyurmak konusunda her zaman etkili olmuştur.
Bazıları kartvizitlerin geçmişte kaldığını söyleyebilir, ancak telefon defterleri ve faks makinelerinin aksine oldukça kalıcı gözüküyorlar. Hâla yaygın olarak kullanılmalarının yanı sıra markalaşma çabalarınızın da önemli bir parçasılar.
Katalogların en temel işlevinin kurum ve kuruluşların ürün ve hizmetlerini hedef kitlelerine tanıtmak olduğunu söylersek, yanlış olmayız. Bir tür kitapçık olarak da adlandırabileceğimiz kataloglarda çoğu zaman ürün ve hizmetlere dair görseller, tanıtıcı metinler, teknik detaylar ve fiyat bilgilerine yer verilir.
En önemli reklam mecralarından biri olan billboard, şehir hayatı içinde markaların mesajlarını müşterilerine iletmek için tercih ettikleri bir yöntem. Genellikle kavşak ve iş merkezi gibi insan ve araç trafiğinin yoğun olduğu yerlerde konumlandırılan billboard’lar, çok sayıda insana ulaşmayı mümkün kılmaktadırlar. Hemen her türde haber, duyuru ve reklam içeriği için kullanabileceğiniz billboard sayesinde günde belki binlerce kişiye markanızı duyurabilmeniz mümkün.
Ambalaj tasarımının önemi satışlara olan katkısı bağlamında büyüktür. İnsanlar, görsel olarak beğendikleri ambalajları alma eğilimindedirler. Konuyu bir örnekle taçlandıralım.
Kişi yada firmaların kendi isim veya firma isimlerini daha fazla kitleye ulaştırmak amacı ile isim yada firma logolarının basılı olduğu malzemeleri yaptırıp bu ürünleri hediye amaçlı dağıtmalarıdır. Dağıtılan bu ürünlere promosyon malzemeleri diyoruz.
Endüstriyel/sanayi ürünlerinizin ve mekanik sistemlerinizin; tanıtım, kullanım veya montajını hızlı ve kolay anlaşılır şekilde müşterilerinize aktararak müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz. Hazırladığımız tüm 3d animasyon çalışmaları en güncel yazılımlar kullanılarak HD görüntü kalitesinde, isteğinize bağlı olarak farklı dil seçenekleri (alt yazı/seslendirme) ve kullanım lisansı satın alınan fon müzikleri ile hazırlanmaktadır.
Logo İntro videolarınız başında veya sonunda kullandığımız firmayı temsil eden bir logo animasyondan ibarettir. Logo İntro firmaları daha fazla kurumsal görüntü vermesini sağlamaktadır. Sizde bilirsinizki müşteri açısından ön görüntü her zaman çok önemlidir.
AFR Ajans olarak sizlere her zaman daha kaliteli ve aile sıcaklığında en iyi hizmeti veren, gün geçtikçe artan talepler doğrultusunda kendini geliştiren profesyonel bir ekip ile karşınızdayız.